רפואת שיניים אסתטית – לחיוך יפה יותר

במסגרת התחום של רפואת שיניים אסתטית נכללים מספר תחומים, כגון הלבנת שיניים, ציפוי שיניים, שיפור קו החיוך ועוד. כחלק בלתי נפרד מטיפולים אלה החלו רופאי השיניים להשתמש גם בחומרים איכותיים ואסתטיים יותר כגון סתימות לבנות העשויות מחומרים מרוכבים בשילוב גבישי קוורץ. תחומי הטיפול הללו בשילוב השימוש בחומרים הפכו את רפואת השיניים האסתטית לתחום מבוקש מאוד, הן על ידי רופאי השיניים והן על ידי ציבור המטופלים.

רפואת שיניים אסתטית – הטיפולים השוניםרואים את הלבן בשיניים – הלבנת (הבהרת) שיניים
אחד הטיפולים המבוקשים ביותר בתחום של רפואת שיניים אסתטית הוא טיפול הלבנת (הבהרת) שיניים, המתאים לכל מי שהשיניים שלו איבדו מצבען הלבן הבוהק והפכו צהבהבות-אפורות כתוצאה מגורמים שונים ביניהם גיל, עישון, תזונה לא נכונה, אכילה ושתייה של מאכלים ומשקאות שצבעם עז (סויה, קולה, יין) ועוד. במסגרת הטיפול עושים שימוש בחומרים המבוססים על פראוקסידים – נגזרים שונים של מי חמצן, אשר חודרים את צינוריות השן ומחמצנים את הפיגמנטים שנספגו בשן. התוצאה היא מראה של שיניים לבנות יותר וכמובן – חיוך יפה יותר.

לבן על לבן – סתימות לבנות
כל טיפולי סתימת החורים בשיניים המתבצעים במרפאה של ד"ר בוסיק נעשים באמצעות סתימות לבנות בלבד העשויות מחומרים איכותיים שעומדים בכל התקנים הדרושים. במרפאה ניתן גם להחליף סתימות אמלגם (סתימות אפורות) בסתימות לבנות, אשר יאפשרו לכם לחייך בפה מלא, בלי להתבייש.

מעל ומעבר למצופה – ציפוי שיניים (LAMINATE)
ציפוי שיניים הוא טיפול אשר במהלכו מונחים מעין "עלי חרסינה" על השיניים, במטרה לשפר את מראן, את צורתן ואת צבען כאחד.במקרים מסוימים יישום ציפוי חרסינה (LAMINATE)על השיניים חוסך מהמטופל את הצורך לעבור טיפול יישור שיניים ארוך ויקר. במרפאת השיניים של ד"ר בוסיק מבצעים טיפולי ציפוי שיניים איכותיים ביותר, בהתאמה מדויקת למבנה השיניים של המטופל. 

לקבלת מידע נוסף אודות טיפולי רפואת שיניים אסתטית ולהזמנת תור במרפאה – צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם. 
ד"ר בוסיק מיכאל הינו רופא שיניים מוסמך, בוגר הפקולטה לרפואת שיניים בעיר יאסי שברומניה. את לימודיו סיים בשנת 1989 והוא בעל תואר (DENTAL MEDICINE DOCTOR)  D.M.D.. הידע והניסיון שצבר ד"ר בוסיק במשך למעלה מ-20 שנות עיסוקו במקצוע הופכים אותו לרופא שיניים מוביל בתחומו, המטפל בפציינטים רבים תוך שימת דגש על טיפול מקצועי ועל יחס אישי כאחד.

כיום ד"ר בוסיק מנהל מרפאת שיניים בנהריה, בה ניתן לבצע מגוון סוגים של טיפולי שיניים באווירה נעימה ונוחה. ד"ר בוסיק הינו חבר פעיל בהסתדרות לרפואת שיניים בישראל, הדואגת לספק לרופאי השיניים החברים בה תוכניות רבות של לימודי העשרה והשתלמויות ברפואת שיניים, במטרה להעלות את רמת הידע המקצועי שלהם. 
טיפים חכמים להיגיינת הפה
  • צחצוח שיניים פעמיים ביום בוקר ולפני שינה
  • שימוש בחוט דנטלי להרחקת שאריות של מזון
  • צחצוח וניקוי של הלשון ושימוש במי פה
  • ביקור תקופתי אצל שיננית לצורך ניקוי אבנית
צרו קשר