טיפולי שיניים כירורגיים

טיפולי שיניים כירורגיים
במרפאת השיניים של ד"ר בוסיק מתבצעים טיפולי שיניים כירורגיים הכוללים ניתוחים דנטליים פשוטים ומורכבים כאחד, תוך מן דגש על מקצועיות, סטריליות ויחס אדיב למטופל.

בין הטיפולים המתבצעים במרפאה:
עקירות שיניים רגילות וכירורגיות
עקירת שן מתבצעת בדרך כלל כאשר מדובר בשן שנפגעה לגמרי, בדרך כלל בעקבות ריבוי עששת. עששת שפוגעת בשן ואינה מטופלת בזמן יכולה להרוס באופן הדרגתי את שלוש השכבות של השן – הזגוגית,הדנטין והמוך, כולל תעלות שורש השן. במקרה שכזה מנסים "להציל" את השן באמצעות טיפול שורש, אולם ישנם מקרים בהם הטיפול לא מצליח ואין מנוס מלעקור את השן ממקומה, שכן אם היא תישאר בפה היא עלולה לגרום לדלקות ולזיהום.סיבה נוספת לעקירת שן היא מצב של שן בינה שהיא בולטת מדיי או לחלופין – חבויה, ואשר עלולה לגרום לפגיעה בשיניים הסמוכות לה בשל הלחץ שהיא מפעילה עליהם. מקרים נוספים בהם נדרשת עקירת שן הם מקרים של מחלות חניכיים שפוגעות בסביבת השן וברקמה התומכת שלה.

הוצאת ציסטות וגושים

ציסטה בחניכיים הינה חלל בעצם הלסת אשר מתמלא במורסהויכול לגרום לכאבים ואף לתזוזה של השיניים. הטיפול בציסטות אלה מתבצע באמצעות ניתוח שבמהלכו מוציאים את הציסטה יחד עם השן או עם מספר שיניים שהיו קשורות לאותה ציסטה, ומבצעים מעקב שגרתי כדי לוודא שהיא לא חוזרת.

חשיפ
האו עקירה של שיניים כלואות
יש מצבים שבהם שיני בינה לא יכולות לבקוע מפאת חוסר מקום. מצב זה גורם לשן הבינה להישאר כלואה במקומה ללא אפשרות לצאת. מצב זה גורם לעתים לדלקות ולסיבוכים באזור השן, המחייבים לבצע חשיפה של כותרת השן ובמקרים מסוימים אף עקירה של השן.לעתים, לאחר ששיני החלב מתחלפות בשיניים הקבועות, הניבים העליונים נותרים כלואים ולא משתלבים במקומם כחלק משורת השיניים. במצב שכזה יש לפנות לאורתודונט על מנת שייצור חלל מתאים לשן ולאחר מכן לבצע ניתוח דנטלי לצורך חשיפת כותרתה של השן הכלואה. על הכותרת מדביקים ריבוע מתכת המפעיל לחץ על השן ומזיז אותה למקומה.

טיפולי שיניים כירורגיים באווירה נעימה

כל טיפולי השיניים הכירורגיים מתבצעים במרפאה של ד"ר בוסיק במקצועיות רבה ובאחריות מלאה. הצוות המטפל אמון על ביצוע טיפולים מסוג זה ודואג לכך שהטיפול יתבצע באווירה נעימה, תוך הקפדה על סטריליות מלאה וכמובן – עם חיוך.

לקבלת מידע נוסף אודות טיפולי שיניים כירורגיים במרפאה ולהזמנת תור – צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם
.   
ד"ר בוסיק מיכאל הינו רופא שיניים מוסמך, בוגר הפקולטה לרפואת שיניים בעיר יאסי שברומניה. את לימודיו סיים בשנת 1989 והוא בעל תואר (DENTAL MEDICINE DOCTOR)  D.M.D.. הידע והניסיון שצבר ד"ר בוסיק במשך למעלה מ-20 שנות עיסוקו במקצוע הופכים אותו לרופא שיניים מוביל בתחומו, המטפל בפציינטים רבים תוך שימת דגש על טיפול מקצועי ועל יחס אישי כאחד.

כיום ד"ר בוסיק מנהל מרפאת שיניים בנהריה, בה ניתן לבצע מגוון סוגים של טיפולי שיניים באווירה נעימה ונוחה. ד"ר בוסיק הינו חבר פעיל בהסתדרות לרפואת שיניים בישראל, הדואגת לספק לרופאי השיניים החברים בה תוכניות רבות של לימודי העשרה והשתלמויות ברפואת שיניים, במטרה להעלות את רמת הידע המקצועי שלהם. 
טיפים חכמים להיגיינת הפה
  • צחצוח שיניים פעמיים ביום בוקר ולפני שינה
  • שימוש בחוט דנטלי להרחקת שאריות של מזון
  • צחצוח וניקוי של הלשון ושימוש במי פה
  • ביקור תקופתי אצל שיננית לצורך ניקוי אבנית
צרו קשר